26 sept. 2017

ACCIÓN POÉTICA Vicálvaro - invitatie

Dupa o vara intreaga presarata cu reuniuni unde am dezbatut indelung cum o sa procedam, ce cuvinte ar fi mai potrivite sa folosim si cum ar fi mai bine sa ne organizam, am  luat hotararile necesare si vineri 29 septembrie la ora 17:00 ne intalnim in plaza de las Brigadas Internacionales din Vicálvaro pentru a zugravi in alb zidul ales pentru aceasta "actiune poetica".
In ziua urmatoare, sambata 30 septembrie, la ora 19:00, ne adunam din nou ca sa desenam pe zidul alb frazele alese cu grija de catre grupul motor care a participat la luarea deciziilor privind desfasurarea acestei inedite  si poetice activitati.
Mai jos aveti afisul  unde sunt mentionate grupurile care vor participa dar si programul pentru sambata 30 septembrie.
Comunitatea de romani va fi reprezentata de catre Flori de Iris si Salvati Rosia Montana- Madrid.


Asa arata acum zidul care o sa poarte versurile.

Sunteti invitati, daca aveti chef sa dati o mana de ajutor dar si  daca doriti doar sa priviti.  Curiosi sau interesati sa vedeti ce testament ne-au lasat bunicii nostri?  Va asteptam cu mare drag sa descoperiti fraza propusa de una dintre colegele noastre, Ionela Olteanu, cuvinte pe care le poarta cu ea, mostenire de la bunici.
 Ne gasiti in Plaza de las Brigadas Internacionales in Vicálvaro vis-a-vis de centrul comercial si gura de metrou Vicálvaro.
Saptamana viitoare voi publica imagini din timpul acestor intalniri care au loc sub denumirea de Acción Poetica Vicálvaro.

Te poate interesa si: ACCIÓN POÉTICA Vicálvaro si in limba romana


Blogul Romania din Madrid exista datorita mediului pe care mi-l creeaza Costinela S.L.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre blog

Romania din Madrid s-a nascut din dorinta de a face vizibila comunitatea de romani care traieste in acest oras si mai ales partile ei bune si actiunile pozitive. Prin 2011 cand un val de stiri negative despre romanii plecati din tara umpleau paginile ziarelor din Europa, am hotarat sa incerc sa arat, in imagini, cealalta fata a romanilor, cea pozitiva. Pentru ca ea exista si pentru ca nu e complicat sa o facem vizibila.
Nu m-am nascut cu harul scrisului, dar ma pricep cat de cat sa fac o fotografie si am mizat pe asta la inceput.
Dupa care, cu trecerea anilor, am inceput sa inseilez cateva fraze langa fotografii. In ultima vreme am tot mai multe subiecte, la nivel local: activitati pe care le organizam chiar noi, sau evenimente la care suntem invitati.
Sper sa apreciati incercarea mea si sunteti invitati sa participati la vizibilizarea calitatilor noastre ca membrii ai comunitatii de romani din Madrid.

Cele mai citite articole