22 mai 2017

Ansamblul Somesu -VIDEO - si invitatie la urmatorul lor eveniment

Ieri in Vicálvaro a fost sarbatoare si datorita lor. Ne-au onorat cu prezenta membrii Ansamblului Somesu din Rivas Vaciamadrid. Dupa cum se intelege din numele grupului acestia provin in majoritate din satele pe unde trece Somesul asa ca numele grupului este  Ansamblul Somesu pentru ca raul a fost elementul principal care i-a unit de la bun inceput.
Nu pot sa descriu in cuvinte emotia traita atunci cand ii vezi dansand, in costumele traditionale impecabile si cu zambetul pe chipuri. Asa ca va invit sa mergeti sa-i vedeti personal la spectacole.  Pe acest blog voi anunta urmatoarele evenimente la care vor participa.

Ii puteti contacta la telefon: 667 32 93 11
e-mail: ansamblul.somesu@gmail.com






Duminica 28 mai, orele 17:00 in Plaza de la Ursulas, Parque San Francisco din Salamanca aveti ocazia sa ii vedeti. Nu o ratati pentru ca sunt minunati!



Daca ti-a placut articolul sau daca te-a emotionat inregistrarea video, am rugamintea sa dai mai departe acest material. Aprecierea si aplauzele noastre sunt singura lor rencompensa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre blog

Romania din Madrid s-a nascut din dorinta de a face vizibila comunitatea de romani care traieste in acest oras si mai ales partile ei bune si actiunile pozitive. Prin 2011 cand un val de stiri negative despre romanii plecati din tara umpleau paginile ziarelor din Europa, am hotarat sa incerc sa arat, in imagini, cealalta fata a romanilor, cea pozitiva. Pentru ca ea exista si pentru ca nu e complicat sa o facem vizibila.
Nu m-am nascut cu harul scrisului, dar ma pricep cat de cat sa fac o fotografie si am mizat pe asta la inceput.
Dupa care, cu trecerea anilor, am inceput sa inseilez cateva fraze langa fotografii. In ultima vreme am tot mai multe subiecte, la nivel local: activitati pe care le organizam chiar noi, sau evenimente la care suntem invitati.
Sper sa apreciati incercarea mea si sunteti invitati sa participati la vizibilizarea calitatilor noastre ca membrii ai comunitatii de romani din Madrid.

Cele mai citite articole