20 may. 2017

Compartiendo la diversidad

"Compartiendo la diversidad" poate suna pretentios, dar nu este. Ne-am intalnit cu vecinii din cartier, unii simpli locuitori, altii reprezentanti ai unor grupuri specifice. Pentru ca vrem sau nu, globalizarea a provocat emigrare si emigrarea a dus la amestecul de culturi si rase in cartierele Madridului. 
Am vorbit putin despre noi ca romani si am ascultat ce-au avut sa spuna ceilalti. Interesant dialogul si forma in care s-a desfasurat intalnirea. Impreuna cu Francisc Both am reprezentat inca o data comunitatea de romani si am facut ce am putut pentru ca imaginea comunitatii noastre sa fie perceputa dintr-un unghi diferit.
Urmatoarea intalnire cu vecinii din Vicálvaro - Madrid, duminica 21 mai in Plaza de las Brigadas, incepand cu ora 11:30. A raspuns invitatiei noastre Ansamblul Somesu din Rivas. Ne vedem acolo!






Te poate interesa si: Sigue la tapa - Vicálvaro

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Iti multumesc daca te implici si comentezi!