21 dic. 2011

Vin Sarbatorile.

Se apropie  sarbatorile de iarna.Si asta m-a facut sa-mi aduc din nou aminte ca nu sunt acasa....Cand vin sarbatorile lumea care te inconjoara se vede diferit,din alt unghi parca.Cred ca vi se intampla si voua.M-am gandit ca aproape toti cei care am plecat am facut-o pentru ca voiam sa traim mai bine si pentru ca am considerat ca daca vom castiga mai multi bani viata noastra o sa fie mai buna.E sfarsit de an si vreau sa va intreb cati dintre voi ati ales drumul emigrarii pentru a castiga mai multi bani?Si daca vreodata v-ati gandit cum ar fi fost viata voastra daca banii nu existau.Daca nu ati fi avut nevoie de ei ca sa traiti?

Cu fotografia asta adusa de acasa de la ultimul Sfant Nicolae pe care l-am petrecut in Romania vreau doar sa va urez Sarbatori fericite!Ori unde v-ati afla.Liniste si pace in suflete sa aveti!

1 comentario:

  1. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar

Iti multumesc daca te implici si comentezi!