No es rico el que mas tiene,sino el que menos necesita. Nu e bogat cel ce are mult,e bogat cel ce se multumeste cu putin.

21 jul. 2011

Paloma

Ea e prietena mea.Si cand zic prietena ma refer la adevaratul sens al acestui cuvant.Adica o persoana in care ai deplina incredre,o persoana cu care poti sa contezi la bine dar mai ales la greu.Cineva caruia ii poti povesti necazurile tale,marunte sau nu...O persoana care la randul ei se simte bine langa tine,comoda in orice situatie,careia uneori i se face dor de tine fara un motiv aparent si trece doar sa te salute.Poate am avut noroc sa o intalnesc,poate ca am si eu partea mea de "vina" in aceasta relatie,poate e doar compatibilitate...habar n-am.Ce stiu sigur e ca e prietena mea si ca a trebuit sa vin pana aici sa o intalnesc.Datorita ei si altor cateva persoane, nu mi-a parut rau niciodata ca am plecat.Daca a trebuit sa fac asta ca sa am ocazia sa intalnesc oameni ca ea a meritat tot efortul si cum zice romanul,"toti banii".Pentru ca de putine ori in viata ai ocazia sa intalnesti oameni adevarati,pe care sa-ti fie drag sa-i ai in preajma.Si datorita ei intre altii nu ma simt straina in aceasta tara.Nu stiu cati dintre voi ati trait ceva asemanator aici.Dar as fi curioasa sa aflu.Aveti o mica povestioara cu aceeasi tema?Lasati-mi un comentariu.
Baiatul care-i sta aluturi in fotografie e fiul ei.Asa ne-am cunoscut:ducand copii la gradinita.Era pe vremea cand eu nu credeam ca in lume exista oameni adevarati.Acum insa stiu ca pe lume sunt oameni mai buni,oameni mai rai...face fiecare ce poate.Si deasemeni am invatat ca oamenii nu se impart dupa nationalitati ci dupa calitatea de a fi om.Nu conteaza unde te-ai nascut si in ce imprejurari,conteaza cum sti sa treci prin viata.Si la fel de important mi se pare sa va spun ca familia nu ti-o poti alege,te nasti in ea vrei sau nu dar iti poti alege prietenii si acestia pot sa-ti fie uneori mai mult decat o familie.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Iti multumesc daca te implici si comentezi!