No es rico el que mas tiene,sino el que menos necesita. Nu e bogat cel ce are mult,e bogat cel ce se multumeste cu putin.

22 jul. 2011

Gabriela Maxin

Anul acesta câştigătoare a fost Gabriela Maxin, originară din Arad. Cu o înălţime de 1,70m, şi măsuri aproape perfecte, 90-64-90, Gabriela a obţinut cele mai multe puncte din concurs.

http://www.libertatea.ro/detalii/articol/miss-diaspora-spania-345979.html


Astazi am aflat si eu.Romanca din imagine e castigatoare concursului Miss Diaspora si traieste in Madrid.N-am cunoscut-o personal dar suntem in acelasi grup in facebook si azi dimineata a lasat link-ul asta.I-am cerut permisiunea sa o mentionez aici.Cred ca este pozitiv pentru imaginea noastra sa avem asa fete frumoase in comunitatea de romani.De fapt eu cred ca romancele in general sunt printre cele mai frumoase femei din Europa.Voi ce parere aveti?

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Iti multumesc daca te implici si comentezi!