17 mar. 2011

Taberna "El Pirata"


El nombre del bar es español pero los dueños son rumanos.Dos hermanos que abrieron este negocio hace poco tiempo y que mezclan en el menu las dos culturas:la rumana y la madrileña.Si te apetece probar,te lo recomiendo.Yo si lo probe y esta muy bien de precio y calidad.

 
 Numele barului e spaniol dar patronii sunt romani.Doi frati din cite stiu care au deschis acum putin timp acest bar ca pe o afacere de familie.Servesc bauturi si mincaruri din ambele tari.Tara unde s-au nascut Romania si tara de adoptie Spania.Eu am mincat la ei si va asigur ca e ieftin si bun tot ce prepara.Ii puteti contacta la tel.911294331 iar adresa e Calle Villardondiego Nr.21 posterior.Locul se numeste La Rampa2                                                     

3 comentarios:

  1. SUCCES IN AFACERI.....SI CAND TREC PRIN MADRID...POATE TREC SA BEAU UN VIN ROMANESC!

    ResponderEliminar
  2. Iti multumesc.Si eu te-am adaugat in lista.
    ¨Muncesc si traiesc in Madrid de multa vreme.Ma simt aici mai bine decit acasa.¨in ceea ce ai spus aici sunt si eu de acord, dar sigur ca as dori sa fie bine si in tara.Ma doare sa vad ce se intampla acolo si am o varsta...mi-as dori sa ma intorc intr-o zi.Succes!

    ResponderEliminar
  3. Si pe mine m-a durut pina cind am inteles ca ACASA e acolo unde te simti iubit si fericit.De-atunci pentru mine ACASA e in Madrid:)

    ResponderEliminar

Iti multumesc daca te implici si comentezi!