No es rico el que mas tiene,sino el que menos necesita. Nu e bogat cel ce are mult,e bogat cel ce se multumeste cu putin.

31 mar. 2011

Si eu traiesc in Madrid,vreau sau nu:)

Astazi mi-a adus revista o romanca.Articolul scris alaturi spune totul asa ca eu o sa ma rezum la postarea fotografiei si o sa mentionez doar ca  e scris de Diana Ciurtin.Sper sa va placa.

Yo tambien vivo en Madrid,quiero o no:)
Somos un grupo en facebook y en la foto estamos algunos cuantos de nosotros tomando algo en una terraza.El comentario de Diana Ciurtin habla sobre nosotros un poco y sobre la reunion que hemos tenido el dia 8 de marzo,dia de la madre por tradicion en Rumania.Hemos aprovechado la fiesta para tener un motivo de encuentro porque la verdad es que teniamos ganas de conocernos en persona,despues de unos cuantos meses desde la fundacion del grupo que reune a mas de 300 rumanos on line casi todos los dias.

4 comentarios:

  1. mi-e dor de o fiesta a romanilor din spania...

    ResponderEliminar
  2. Sa inteleg ca ai plecat si acum iti cam e dor de vremurile cand traiai aici?:))

    ResponderEliminar
  3. am fost o perioada scurta...o vacanta...nu mi-e dor de spania...mi-e dor de sentimentul ala care ii leaga pe romanii de acolo...in tara nu gasesti asa ceva.

    ResponderEliminar
  4. cred ca vorbesti despre felul in care simt romanii din Spania:)Sunt de aceeasi parere....romanii din Spania sunt diferiti:)cultura spaniola isi lasa amprenta asupra caracterului nostru ....pozitiv.Mediul in care traim ne influenteaza...aici oamenii zimbesc:)si sunt binevoitori,iar noi ne molipsim:))

    ResponderEliminar

Iti multumesc daca te implici si comentezi!